lördag 19 september 2009

Heeej ~ Jontamar här med lite sammanfattning och nyheter!

Sommaren har varit händelserik för mig och för studion.
Några av oss har erfarit den första publicationen geomed illustrationerna i Shojo Stars sommarnummer (juni, juli, augusti is us, bebeh!). Det har också varit mycket ståhej med förberedelserna inför höstens olika aktiviteter, samtidigt som vissa av oss lidit av lite gammeldags, hederliga framtidskval, haha.
Nåja. Det redde sig :d Haha, jag är lite ringrostig med bloggandet. Jag lovar att inte vara lika tråkig i framtiden så snälla stå ut med mig ^___^;;

så, NYHETER!

Gamajo studio har slagit ner i Stockholm!!
Solna is the place, Gamajo is the... face, ghaaha!(tvångstankar om vikten av korrekta rim - yey!!)
Vi ser fram emot en fantastisk höst i huvudstaden.
Vi har massor med spännande projekt på gång, och vem är en fullständig människa om inte plugget knäcker en lite extra då och då också?!! 8)
Hur som helst; se fram emot bland annat SPX i april!
- och glöm inte att kolla in hemsidan då och då ;D

så, nu ska jag minsann gå och jobba lite.

<3 // Jontamar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar